»Dejstvo sicer je, da skladno s pravilnikom o načinu označevanja blaga in storitev označevanje na prodajnem mestu – v tem primeru bi bil to točilni avtomat – zadostuje, a po našem mnenju to nikakor ne pomeni, da je dovolj, če se cena prikaže šele, ko potrošnik dvigne ročko na točilnem avtomatu.«
»Tako kot se bodo dražila goriva, tako bomo morali mi usklajevati cene in dvigovati cene svojih storitev. To se bo preneslo na končnega potrošnika in rezultat bo zelo jasen: višje cene končnih produktov.«
»Na podlagi ukrepov, ki jih je ponudila družba MOL, bodo imeli potrošniki in potrošnice v Sloveniji še naprej dostop do goriva po konkurenčnih cenah.«
»Transparentnost pri označevanju in posledično selektivnost potrošnika bi dolgoročno pripomogla tudi k preprečevanju potvorb medu. Hkrati pa bi taka preglednost okrepila položaj evropskih čebelarjev, ki si prizadevajo dati na trg pravi visokokakovostni med.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju